Image and video hosting by TinyPic

maandag 4 augustus 2014

Shoplog Primark & H&M

Image and video hosting by TinyPic
Deze vakantie ben ik twee keer naar de Primark geweest. Een keer aan het begin van juli en een keer aan het eind. Beide keren ben ik naar de vestiging in Eindhoven geweest. Ondanks dat ik vond dat ze niet hele leuke dingen hadden, heb ik wel wat leuke items kunnen scoren. De tweede keer ben ik ook nog even bij de H&M geweest, waar ik ook nog een paar dingen heb gekocht. Ben je benieuwd naar wat ik precies heb gekocht? Lees dan verder.


De prijzen staan telkens onderaan

Aankopen begin juli
Image and video hosting by TinyPic
Als eerste kocht ik dit simpele zwarte t-shirt. Ik had nog geen zwart shirtje met korte mouwen en omdat die altijd wel van pas komen besloot ik er eentje te kopen. Omdat dit een stretch shirt is, zit hij ook nog eens heel lekker!

Image and video hosting by TinyPic
Omdat ik naar een leuk hemdje Ă©n een rood topje opzoek was, kon ik deze echt niet laten hangen.

Image and video hosting by TinyPic
Dit vestje vond ik er zo mooi uitzien met die steentjes, dat ik hem echt wilde hebben. Ik vind het alleen wel jammer dat de hals rond is, want dat ziet er een beetje raar uit als je hem open laat hangen.

Image and video hosting by TinyPic
Omdat ik een nieuwe spijkerbroek nodig had, wilde ik deze graag halen bij de Primark. Ik vond deze broek erg mooi en hij was lang genoeg (wat voor mij niet altijd vanzelfsprekend is). Een nadeel vind ik wel dat het een 'echte' spijkerbroek is, omdat hij niet elastisch is en je je daardoor niet heel soepel kunt bewegen.

Image and video hosting by TinyPic
Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk rokje. Het liefst een skater skirt, maar omdat ik die niet kon vinden en ik er deze ook heel mooi uit vond zien, nam ik deze. Het voordeel van dit rokje vind ik dat de stof lekker dik is.

Prijzen:
Zwart t-shirt €3,50
Rood hemdje €4
Wit vestje met steentjes €16
Spijkerbroek €9
Zwart rokje €3

Aankopen eind juli
Primark
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Ik was opzoek naar een nieuwe schooltas. Deze tas vond ik erg leuk, maar ik twijfelde eerst wel, omdat hij erg groot is. Achteraf ben ik toch blij dat ik hem genomen heb, omdat er zo tenminste genoeg boeken en mappen in kunnen. Ook ben ik blij dat de bovenste rits helemaal dicht kan, zodat m'n spullen niet nat kunnen regenen tijdens het fietsen.

Image and video hosting by TinyPic
Mintgroen is echt een van mijn favoriete kleuren, vooral nu in de zomer. Doordat dit t-shirt gewoon 'recht' en 'leeg' is valt hij makkelijk te combineren met bijvoorbeeld een statement ketting of een blazer.

Image and video hosting by TinyPic
Dit hemdje is ook mintgroen, maar wel iets lichter dan het shirt hierboven. Ondanks dat het hemdje een beetje doorschijnt is de stof erg stevig. Helaas kwam ik er thuis pas achter dat hij toch best breed is, wat ik jammer vind, omdat ik liever heb dat shirtjes en hemdjes een beetje strak zitten.

Image and video hosting by TinyPic
Als laatste kocht ik nog wat accessoires. Zoals de bovenste foto wel duidelijk maakt, i love panterprint!

Prijzen:
Tas €15
Mintgroene shirtje €2,50
Mintgroene hemdje €3,50
Armband met steentjes €4
Oorbellen met steentjes €2
IPhone hoejse €1
Riem €3
Ketting €5

H&M
Image and video hosting by TinyPic
Spijkerbroeken heb je naar mijn mening nooit genoeg en omdat die van de H&M altijd zo lekker zitten besloot ik er daar nog eentje te halen. Omdat hij een beetje stretch achtig is zit hij echt super lekker.

Image and video hosting by TinyPic
Verder kocht ik nog dit simpele roze shirtje. Dit shirtje zit lekker comfy, maar door het gemĂȘleerde stofje en het borstzakje ziet hij er niet saai uit.

Prijzen:
Spijkerbroek €20
Roze shirtje €8

X Michelle

Geen opmerkingen: