Image and video hosting by TinyPic

vrijdag 8 augustus 2014

Leuke agenda's voor 2014 - 2015

Image and video hosting by TinyPic


























Elk jaar opnieuw is het weer een dilemma: het kiezen van een agenda. Er zijn zoveel leuke, terwijl je er maar eentje uit kunt kiezen. Wat ook belangrijk is, is dat de agenda makkelijk in gebruik is; genoeg schrijfruimte en een goed formaat. Ik heb nog geen agenda gekocht, want ik vind het erg moeilijk om te kiezen. Wel heb ik een paar favorieten. Benieuwd welke? Klik dan verder.

Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Deze agenda's zijn allemaal te koop bij de Bijenkorf en de meeste waarschijnlijk ook bij de V&D.

Image and video hosting by TinyPic

Wat voor agenda heb jij voor aankomend schooljaar?

2 opmerkingen:

Femke | Younique zei

Eén van mijn favorieten is die van Supertrash, maar dat komt ook omdat (als ik even mag opscheppen) ik daaraan heb meegeschreven :-) Zelf heb ik een blanco agenda van de Hema, die ik heb opgepimpt met transfer stickers!

Mandy zei

Er zitten leuke bij, die van supertrash vind ik vooral tof omdat 'ie zo chic is (zit allang niet meer op de middelbare school dus ik moet een beetje 'serieus' overkomen op mn opleiding haha)