Image and video hosting by TinyPic

zondag 10 augustus 2014

Expensive wishlist

Image and video hosting by TinyPic
We hebben allemaal wel een lijstje met spullen die we zouden willen hebben als we veel geld hadden. Helaas kunnen we niet zomaar alles kopen wat we willen. Al kun je natuurlijk wel voor dingen sparen. Hier een lijst met dingen die ik heel graag zou willen hebben.

Image and video hosting by TinyPic

1. Louboutins
Wat mij betreft heeft dit merk de mooiste hakken die er zijn. Ik vind paar echt onwijs tof, want ik ben dol op panterprint en rood. Ook de vorm vind ik erg mooi.

2. MacBook
Ik wil heel graag een laptop, omdat je die gewoon overal mee naar toe kunt nemen, wat natuurlijk niet kan met de vaste computer die ik nu heb. Omdat ik het systeem van m'n IPhone heel fijn vind werken zou ik het liefst een MacBook willen.

3. Burberry sjaal
Deze sjaal straalt luxe uit, maar is toch lekker comfy. Echt een statement item.

4. IPad
Ik ben heel blij met m'n IPhone, maar voor sommige dingen is het gewoon handiger als het scherm wat groter is. Een IPad is dus een goeie oplossing. Handig om bijvoorbeeld een filmpje mee in bed te kijken of blogs te lezen.

5. Spiegelreflexcamera
Nu maak ik foto's met m'n telefoon, waardoor de kwaliteit niet helemaal super is. Een spiegelreflexcamera is natuurlijk een blogger musthave, maarja erg goedkoop zijn ze niet. En hoe werkt het allemaal precies? Volgens mij is dat ook nog een heel gedoe om dat allemaal uit te zoeken. Toch lijkt het me wel leuk om er ooit eentje te kopen.

6. Chanel tas
Wat mij betreft heeft Chanel echt de allermooiste tassen. Klassiek maar toch cool. Waarschijnlijk blijft het bij dromen, omdat ik niet eens prijzen kan vinden van wat een tas kost, wat al aangeeft dat deze tassen ongelofelijk duur zijn.

7. Goude Nike Air Max
'Gewone kleuren' Nike Air Max vind ik wel leuk, maar niet geweldig. Deze schoenen daarentegen vind ik super. Ik ben dol op goud en deze schoenen hebben een luxueuze uitstraling. Ook vind ik ze heel hip.

8. Uggs
Ik weet dat sommige mensen ze verschrikkelijk vinden, maar ik zou ze graag willen hebben. Uggs lijken me vooral fijn voor onderweg, zodat je nooit koude voeten hebt.

Dit was mijn 'expenisve wishlist'. Wat voor duur item zou jij graag willen hebben?

1 opmerking:

Mandy zei

Leuke wishlist. Ik heb zelf ook een keer zo'n 'dure' wishlist gemaakt, haha dromen mag altijd! Een Chanel tas of een spiegelreflex zou ik zelf ook wel willen! Ik gebruik nu de spiegelreflex van mijn vader, maar wanneer ik op mezelf ga wonen zal ik toch echt zelf iets moeten kopen ben ik bang :P