Image and video hosting by TinyPic

maandag 4 augustus 2014

I'm back

Bron
Na een lange tijd niet geblogd te hebben ben ik eindelijk weer terug. De laatste twee maanden van school waren ontzettend druk. Allerlei verslagen moesten ingeleverd worden en we moesten voor veel vakken nog een aantal toetsen maken. Ik was vaak tot twaalf uur op om het allemaal rond te kunnen krijgen. Gelukkig is het nu vakantie en duurt het nog even voordat school weer begint, al duurt dat ook niet zo heel lang meer.

Afgelopen week ben ik op vakantie geweest. We bleven dit jaar in Nederland, maar ik heb het daardoor niet minder naar m'n zin gehad. Ik heb lekker veel kunnen zwemmen en shoppen.

Verder heeft deze blog zoals je misschien al wel gezien hebt een nieuwe naam en layout gekregen. Het ziet er nu iets professioneler uit en iets minder standaard. Het heeft me best wat tijd gekost om het zo te krijgen, omdat ik in het begin helemaal niets snapte van html. Gelukkig ben ik met behulp van een paar handige sites een heel eind gekomen. Binnenkort komt hier een artikel over online.

Vanaf nu komen er dus weer artikelen online!

XOXO Michelle


Geen opmerkingen: