Image and video hosting by TinyPic

zondag 10 mei 2015

Zomer sneakers

Het wordt weer zomer en dat betekent natuurlijk ook nieuwe schoenen! Zelf draag ik het liefst sneakers, omdat deze voor elke gelegenheid aangetrokken kunnen worden en ze zitten ook nog eens lekker. Hieronder heb ik een paar van mijn favorieten geselecteerd. Hopelijk vinden jullie ze leuk!

De tekening is trouwens eerst met de hand gemaakt, waarna ik hem in Photoshop heb ingekleurd. Dit was vooral omdat ik de details ook goed wilde kunnen tekenen en dit is nou eenmaal makkelijker op de computer. Ook was ik bang dat het met waterverf zou mislukken, dus genoeg redenen om voor 'veiligheid' te kiezen.



1. Nike internationalist - Zalando €72
2. New Balance GW500 - Zalando €75
3.  Puma suède classic -  Frotrunner €60
4.  Nike Roshe Run - Zalando €90
5.  Adidas Originals Superstar - Zalando €90
6. Asics Gel Lyte - Villa €53,50 ($60)
7. Nike Air Max - Net-A-Porter €190
8. Michael Kors Slip Ons - Tessabit €130

1 opmerking:

Bettie zei

Ik houd niet zoveel van zulke sneakers, maar nummer vijf vind ik dan wel het leukste