Image and video hosting by TinyPic

zondag 10 mei 2015

Nieuw begin

Ik heb echt al veel te lang niet meer geblogd. Dit jaar heb ik pas een ding gepost. Sorry daarvoor! Maar vanaf nu ga ik weer wat meer bloggen. Ik heb weer genoeg inspiratie :)

Ook heb ik even de layout aangepast, omdat ik de oude beu werd. Er is niet heel veel aan veranderd, maar ik heb het wel wat simpeler gehouden, omdat ik de oude layout net iets te druk vond. Ondanks dat deze layout wel iets 'cleaner' is ben ik er nog niet helemaal tevreden over. Ik zou graag een keer een wat professionelere layout maken, maar voordat dat zover is, wordt het wel zomervakantie. Dan moet ik namelijk eerst gaan uitzoeken hoe dat allemaal werkt. Voorlopig nog even zo dus en ga ik me eerst focussen op het bloggen zelf.

X Michelle


Geen opmerkingen: