Image and video hosting by TinyPic

donderdag 1 mei 2014

Shoplog


Afgelopen dinsdag ging ik samen met een vriendin naar Breda om daar te winkelen. Het was een gezellige dag en ik heb weer een aantal leuke dingetjes kunnen scoren. Wil je weten wat ik heb gekocht? Klik dan verder.


Bij de H&M zag ik in eerste instantie veel leuke dingen, maar uiteindelijk was het toch allemaal net niet wat 
ik hebben wou. Dingen vielen te groot, zagen er vormloos uit of stonden me gewoon niet. Toch ben ik niet zonder iets te kopen bij de H&M weggegaan. Ik heb uiteindelijk nog twee shirtjes kunnen vinden. Het grijze shirt met zwarte strepen was €10. Wat ik leuk vind aan dit shirt is dat het simpel is en makkelijk is te combineren met andere kledingstukken, maar niet saai is. Het bordeaux rode shirt kocht ik voor €5. Bordeaux rood vind ik een mooie kleur en een effen shirt komt altijd wel van pas.

 Bij de Pearlzz (een onbekende winkel) kocht ik deze legging/tregging (wat is het verschil?). Het is een vrij dikke legging dus ik ga hem  dragen als broek. Ik vind de ritsen een leuk detail en verder zit hij echt heel erg lekker. Gelukkig is deze legging ook nog eens lekker lang, want ik heb vaak het probleem bij broeken dat ze te kort zijn omdat ik vrij lang ben. Deze legging kocht ik voor een mooi prijsje, namelijk €15.

Bij de Only was ik een beetje aan het rondlopen, maar ik kon eerst niets leuks vinden. Toen ik wat verder naar achteren liep, zag ik een rek met blousejes. Deze kleur viel me meteen op. Ik wilde super graag iets mintgroens voor deze lente/zomer en ik vind blousejes ook heel leuk. Bof ik nog eens! Kortom ik moest dit item gewoon hebben. Dit blouseje heeft me €13 euro gekost.

Deze trui kocht ik in een onbekend winkeltje. Het echte truien weer is dan al wel voorbij, maar ik kon deze echt niet laten hangen. Deze trui kostte me slechts €10.

Zoals je wel ziet ben ik dus zeker niet voor niets naar de stad geweest. Nu maar hopen dat het snel mooi weer wordt.

xx Michelle



4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke aankopen heb je gedaan!

Cindeline zei

Ah, leuke aankoopjes! Je hebt een trouwens een hele leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via Bloglovin!

http://www.just-litllethings.blogspot.be/

Anoniem zei

Leuke dingen heb je gekocht :)

Natiza zei

Oeeh wat een leuke shoplog Michelle! Mooie foto's trouwens!

Liefs, xx
PS: je hebt echt een leuke blog! Ik volg je nu via bloglovin' :D