Image and video hosting by TinyPic

dinsdag 29 april 2014

Spring essentials

Ook deze lente liggen de winkels weer vol met leuke kleding en accessoires. Ik heb in verschillende tijdschriften leuke items gespot en heb hier een collage van gemaakt. Een paar trends die ik erg leuk vind zijn pastel kleurtjes (is eigenlijk ieder jaar weer wel in), peplum tops en bloemenprintjes. Het is niet zo dat ik bovenstaande items allemaal per se wil hebben, maar ik vind ze er gewoon tof uitzien. Er zitten ook wel een paar dingen bij die ik zeker wel zou willen hebben, maar meestal kun je iets niet vinden als je ernaar opzoek bent. Gelukkig ga ik deze week nog een paar keer shoppen, zodat ik hopelijk nieuwe lente/zomer kleren en accessoires kan scoren. De items die ik gekocht heb zal ik laten zien in een shoplog.

xoxo Michelle.

Geen opmerkingen: