Image and video hosting by TinyPic

maandag 28 april 2014

Nieuwe schoenen + kledingcombinaties

Vorige week heb ik eindelijk weer eens nieuwe schoenen gekocht en ik ben er echt super blij mee. Benieuwd welke? Klik dan verder.

Ik wilde al een tijdje All Stars kopen, maar ik zat steeds maar te twijfelen over welke ik moest nemen. Ik vond een (fel) kleurtje leuk, maar besefte me wel dat dit niet overal onder kan. Omdat het langzaam aan zomer wordt besloot ik om voor witte lage All Stras te gaan. Deze hebben vind ik een frisse en zomerse uitstraling.

Ik ben blij dat ik deze schoenen heb gekozen, want ze zijn gewoon heel makkelijk te combineren. All Stars zien er simpel uit, maar kunnen een outfit wel echt afmaken.

Jammer genoeg moet ik ze nog wel goed inlopen (wat niet helemaal pijnloos is ben ik achtergekomen), maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze daarna erg lekker zullen zitten en lopen.

Hieronder nog een paar kleding setjes met witte All Stras, omdat ik op zoek was naar inspiratie.



xoxo Michelle




1 opmerking:

Unknown zei

Converse are always a good idea <3 Vooral het laatste setje vind ik erg leuk en zou ik zelf ook zo aantrekken!

Liefs,

Svenja
www.lovinglifeiseasy.nl