Image and video hosting by TinyPic

vrijdag 8 juli 2016

Aankopen mei / juni 2016

Loavies  | €49,95 | link
In de afgelopen maand heb ik weer een paar leuke dingen gekocht. Waaronder een groen bomberjack. Het is toch wel een leuke opvallende trend. Eerst wilde ik er graag een met patches erop (deze), maar die was helaas uitverkocht toen ik hem wilde bestellen. Ik kocht hem namelijk als cadeautje voor mezelf, omdat ik geslaagd was. Nu vind ik het niet erg dat ik de 'saaie' variant heb, want eerlijk is eerlijk het is toch wel makkelijker te combineren.



New Yorker | €16,95
Ik zocht nog een leuk topje om aan te kunnen doen naar feestjes. Toen ik deze zwarte zag, was ik meteen verkocht. Hij is door het kant een beetje chic, maar wel lekker simpel.

Catrice Liquid Liner Dating Joe Black | €3,59  ||   Sleek Loves Gel Nails Coffee Tea or Me | €6,95 | link

Natuurlijk kocht ik ook weer wat nieuwe make-up. Niet heel veel deze keer, maar wel twee dingen die ik net nodig had. Als eerst kocht in een nieuwe eyeliner. Normaal gebruik ik er altijd een van Essence, maar ik wilde wel eens iets anders proberen. Omdat deze van Catrice een veel langer kwastje heeft, besloot ik om deze te kopen. En ik kan zeggen dat hij erg fijn is! Verder kocht ik ook een nieuwe nagellak. Ik hou van niet te opvallende kleurtjes en daar voldoet deze heel goed aan. Er staat op dat het een gellak is, maar daar merk ik op zich niet heel veel van. Niet dat dat veel uit maakt, want het is een prima lakje.
Wij - David Nicholls | €12,50 | link
Op de dag dat de laatste examens waren moest ik twee uur wachten tussen de examens. Omdat ik te ver weg woon van school om in die tijd naar huis te gaan, besloot ik om even lekker de stad in te gaan. Bij de Bruna kocht ik dit boek met de gedachte om het in de vakantie te gaan lezen.

Via Marktplaats | €10
Als laatste kocht ik nog een paar 'nieuwe' boeken. Toen ik een beetje aan het kijken was op Marktplaats zag ik dat iemand bij mij in de buurt deze zeven boeken voor slechts €10 verkocht. Echt een koopje dus en nu heb ik nog meer om te lezen in de vakantie, yeahh!

1 opmerking: