Image and video hosting by TinyPic

vrijdag 17 juli 2015

Mini shoplog New Yorker


Gisteren ging ik nog even een paar uurtjes de stad in. Ik had niet echt iets nodig, maar juist dan kun je leuke dingen vinden. Hier de dingen die ik bij de New Yorker heb gekocht.



Dit broekje had ik al een tijdje geleden gezien. En toen dacht ik al: ik moet deze hebben! Maar omdat ik toen voor iets anders aan het kijken was, had ik geen tijd meer om hem te passen. Maar nu had ik wel tijd en kon ik hem dus nemen. Ik ben dol op panterprint en voor mij was de €5 die ik hier voor betaalde dan ook zeker niet te veel.

Deze bikini was ook echt een koopje, want hij was in de aanbieding voor €5 in z'n geheel (topje en broekje). Dat kwam voor mij heel goed uit, want ik was al een tijdje op zoek naar een simpele bikini in een leuk kleurtje. Ik baalde er alleen wel van dat de neonroze variant, die er dus ook hing, niet meer in mijn maat was.

Ook dit blouseje vond ik meteen leuk toen ik hem zag. Dat kwam vooral door de kleur, want ik heb nog bijna niets roods en dat terwijl ik het een hele toffe kleur vind. Het is een lekker simpel exemplaar, maar des te makkelijker te combineren. De prijs van dit item was slechts €7.

Nu maar hopen dat het snel heel mooi weer wordt, zodat ik m'n nieuwe bikini kan gebruiken.

X Michelle




2 opmerkingen:

Nele zei

Je bikini is echt super!

Floor zei

Leuke dingetjes heb je gekocht :)