Image and video hosting by TinyPic

donderdag 1 januari 2015

Goede voornemens en doelen voor het nieuwe jaar

Happy Newyear!! 

Ook ik heb dit jaar weer goede voornemens en doelen die ik graag wil uitvoeren/bereiken. Benieuwd welke? Lees dan verder





1. Misschien dat dit wel het meest cliché voornemen aller tijden is, maar ook ik wil het gaan proberen: meer sporten/bewegen. Het liefst wil ik weer gaan hardlopen, maar dan moet het eerst weer een beetje warmer worden.
2. De laatste tijd was m'n huid weer erg onrustig. Ik hoop dat dit snel verbeterd door een betere gezichtsverzorging.
3. Ondanks dat ik pas net 17 ben en het dus nog wel even duurt voordat ik daadwerkelijk auto kan rijden, wil ik dit jaar proberen om m'n rijbewijs te halen. Het lijkt me erg fijn om zelf overal heen te kunnen rijden.
4. Na de herfstvakantie heb ik deze blog een beetje verwaarloosd ...oeps. In 2015 hoop ik meer te gaan bloggen.
5. Ik heb nog een aantal boeken die ik graag wil lezen. Vorig jaar had ik 'geen tijd', maar nu ga ik echt m'n best doen om er gewoon tijd voor te maken.
6. De afgelopen periode heb ik best veel gesnoept. Dat kwam natuurlijk mede door de decembermaand. Maar nu de feestdagen weer voorbij zijn, ga ik weer even wat rustiger aan doen.
7. Dit voornemen heb ik al vaker gehad, maar nooit echt uitgevoerd. Toch ga ik het dit jaar weer proberen want ik merk echt veel verschil tussen wel en niet genoeg nachtrust.
8. Dit schooljaar is al weer voor de helft voorbij. Momenteel sta ik er redelijk voor dus ik hoop dat het me lukt om over te gaan naar het examenjaar.

Wat zijn jouw goede voornemens of doelen voor 2015?

X Michelle



Geen opmerkingen: