Image and video hosting by TinyPic

maandag 15 september 2014

Nieuwe schoenen


Ik wou al een tijdje nieuwe sneakers kopen en omdat het langzaam aan steeds kouder wordt, koos ik voor een wat warmer en 'dikker' paar. Zie hierboven het resultaat: Adidas La trainers.

Ik zag deze schoenen voor het eerst bij een vrienden. Zij had ze in het zwart, maar omdat ik op internet maar drie kleuren kon vinden, heb ik voor de grijs met roze variant gekozen. Ze zijn misschien wel een beetje licht voor de winter, maar door de neon roze details vallen ze toch lekker op. 

Het enige nadeel aan deze schoenen vind ik dat ze van suède zijn, waardoor het moeilijk is om ze schoon te houden. Ondanks dit nadeel ben ik erg blij met deze schoenen.



3 opmerkingen:

Unknown zei

vet gaaff!! echt super leuke schoenen

liefs,

Michelle zei

Dankjewel :) x

Inge zei

Super mooie schoenen!

Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award:
http://bite-the-cake.blogspot.nl/2014/09/liebster-award-2.html

xx
Inge